Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Αλόννησος!

Αποτέλεσμα εικόνας για αλοννησος ρουσουμ
 Η συγγραφική μας ομάδα πάει καιρός που επέστρεψε από άλλο ένα ταξίδι της, αυτή τη φορά στην όμορφη Αλόννησο! Πήραμε Δευτέρα πρωί ένα περαστικό δελφίνι από Σαλονίκη για το νησί και μέσα σε τρεις ωρίτσες πιασμένοι από την ουρά του δελφινιού ήμασταν στον προορισμό μας. Εκεί στο λιμάνι μας περίμενε ο ιδιοκτήτης(Αποστόλης) του διαμερίσματος στο οποίο θα μέναμε, και μας πήγε από το λιμάνι στο πατητήρι στο γειτονικό λιμανάκι το Ρουσούμ Γιαλό όπου ήταν το διαμέρισμα. Βασικά αλλού νομίζαμε ότι θα είναι, αλλά τελικά μας βγήκε σε καλό γιατί ήταν πιο όμορφο μέρος για μπάνιο, πιο ήσυχο, με τη θάλασσα μπροστά στα πόδια μας και με πρόσβαση σε διάφορα μέρη με τα πόδια!
Την πρώτη λοιπόν μέρα μας κάναμε ένα μπανάκι, φάγαμε τη σαρδελίτσα μας σε ταβερνούλα και το απόγευμα πήγαμε βόλτα στο Πατητήρι και μετά πήραμε το λεωφορείο για την Παλιά Χώρα, το πιο γραφικό χωριό του νησιού. Γενικώς πολλά πράγματα για πρώτη μέρα ε! Να σημειωθεί ότι κάθε μέρα η μεσημεριανή σιέστα και η χαλαρότητα ήταν άγραφος νόμος στις διακοπές μας, που έγω δε σκέφτηκα καν ποτέ να παραβώ!
Από την επόμενη μέρα, και για κάθε μέρα, σηκωνόμασταν νωρίς και κάναμε μπάνιο κατά τις 7 το πρωί (με τα παπούδια!), με τη θάλασσα να είνια καταπληκτική και γεμάτη με ψάρια! Την Τρίτη πήγαμε βόλτα σε δυο παραλίες που λέγονται Σπαρτίνες και για να πας εκεί θέλει να πάρεις ένα χωματόδρομο και μετά να πάρεις ένα μονοπάτι στο βουνό, να παλέψεις με το λιοντάρι, να κολυμπήσεις δίπλα σε κροκόδειλους κτλ, αλλά στο τέλος πας σε μοναχική παραλία όπου μπορείς να τα πετάξεις άφοβα... αράξαμε λοιπόν σε ένα κορμό πεσμένου δέντρου και διαβάσαμε βιβλιαράκια, πήγαμε ταβερνούλα και από εκεί επιστροφή σπίτι και μετά το περισσότερο που κινηθήκαμε ήταν από το δωμάτιο ώς το μπαλκόνι!
Γενικά, κάθε μέρα είχε καλό φαγητό, καφεδάκι και πολύ διάβασμα και τεμπελιό! Την Τετάρτη λοιπόν, εκτός από τα παραπάνω αυτό που κάναμε ήταν να πάμε στο Πατητήρι το βραδάκι σε ένα μπάρ που λέγεται Εν Πλω και έχει θέα στο λιμάνι.
Την Πέμπτη το πρώι φάγαμε την τοπική τηγανητή τυρόπιτα και επίσης κρεμόπιτα, από ένα γυναικείο συνεταιρισμό. Πήγαμε μετά βόλτα στο Πατητήρι για καφέ σε ένα νεανικό καφενείο και στο γυρισμό πετύχαμε ένα ξιφία παρέα με ένα κολιό στο δρόμο μας, και τα πήραμε να μας συντροφεύσουν στο μεσημεριανό μας! Την Παρασκευή πήγαμε με το λεωφορείο σε ένα ψαροχώρι για μπάνιο σε μοναχική παραλία και το μεσημέρι φοβερή αστακομακαρονάδα και μετά επιστροφή με πρησμένη την κοιλία! Το απόγευμα πήγαμε βόλτα στον κάβο, προσβάσιμο μέρος και αυτό με τα πόδια.
Σαββάτο πήγαμε για καφέ στο Βότση που είναι ένας κόλπος εκεί κοντά, που είναι ένας ήσυχος όρμος με ταβερνάκια και εστιατόρια. Και το απόγευμα είχε τη γνωστή έντονη δραστηριότητα, δηλαδή διάβασμα εφημερίδας και μπυρίτσα!
Την Κυριακή πήγαμε στο Κοκκινόκαστρο που θεωρείται η καλύτερη παραλία του νησιού και για καφέ σε ένα μπιτσόμπαρο που είχε εκεί. Το βράδυ είχε βολτίτσα στην παραλία στο Πατητήρι.
Τη Δευτέρα πήγαμε στην παλιά χώρα και το απόγευμα μας πήγε ο Αποψώλης στο λιμάνι για αναχώρηση. Νομίζαμε ως τότε ότι το νησί είναι πολύ ύσηχο με λίγη κίνηση, αλλά τότε διαπιστώσαμε ότι για τους κατοίκους του νησιού μέσα στον Αύγουστο γινόταν το αδιαχώρητο!!!
Αυτά τα νέα που λέτε από το μέτωπο, σας παρουσιάσαμε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες από το ταξίδι μας αυτό, ένα ακόμα στην αναζήτηση του νοήματος της ζωής, του σύμπαντος και των πάντων...